2010




Januari - 2010 firades in fint i slottsbacken med fina flickor. jag gick fortfaramde på Bolandskolan och var fasligt skoltrött. fritiden spenderades med Den Flygande Bokrullen på Hågaby Kulturcenter, överraskningskidnappningar av fina Juni och såklart med mitt (då splitternya) stativ.



Februari - jag var fortfarande morotsröd i håret och jag gick fortfarande på Boland. men nu började skoltröttheten kicka in på allvar och jag satt mest hemma i mitt fönster och filosoferade, alvernativt sov och drömde mardrömmar om just skolan och dylikt. med tröstade mig med ett par fina Doc's



Mars - tror det var här jag hoppde av skolan och tillslut kände mig fri som en fågel. åt väldigt mycket Ben&Jerrys och hade en väldans massa fika-dejter med fint folk. annordnade en debatt med Monsieur Felix och matade även änder med nämnda man.



April - Parismånaden ! flög iväg med fina vännerna och fastnade i askmolnet. levde HC-liv med Emma på lekplatser om kvällarna när jag kom hem och flyttade fika-dejterna till bryggan och änderna. 



Maj - åkte på utbildningshelg i Stockholm med Felix, Juni och Viola där de två förtnämnda tog årets första dopp. jag levde på K Special och fint umgänge. Blonderade mig inför sommaren och hängde i långkalsonger.



Juni - Junimånad bjöd på P&L med Juni och Lisa, massor av fin musik och fint folk. annars blev det häng i stadsparken och massor av kortspelspickninckar.



Juli - fortsatte vara blond och började umgås mest med mig själv och kameran. promenerade mycket och försökte väl på något djupsinnigt sätt hitta mig själv. ungefär.
 


Augusti - månaden då jag cyklade överallt på min brors cykel med röd sadel och firade in att skolan började med en kväll i Humc och jag fortsatte fika gärnet.



September - fortsatte chilla mest med mig själv (låter som en riktig kuf utan vänner nu) och jag fortsatte cykla. Kulturnatten firades in fint på Vox och jag började hänga i mitt fönster igen.



November - glömde helt bort kameran då jag var begravd i ett hav av läxor. kollade på Eternal Sunshine of The Spotless Mind och färgade håret rött.



December - firade in första advent med fina P och insåg att jag hade superfina classmates och det blev helt plötsligt lite roligare att vara begravd i läxor. sista glassen för året togs med Violen och jag hade mycket Fun Time på helgerna. nyår var både helt värdelöst och väldigt väldigt fint, och jag insåg hur mycket både jag själv och alla andra har förändrats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0